Βόλος 10.04.2024
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ως Δ.Σ. και Διοργανωτική Επιτροπή της Φ.Ι.Ο. θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και φυσικά την ικανοποίησή μας για την διεξαγωγή του διημέρου (6 & 7 Απριλίου) και την μεγάλη προσέλευση όλων των φίλων των ιστορικών οχημάτων στην Λάρισα.
Ονομάζοντας ως 1η την εκδήλωση «Πανθεσσαλική Συνάντηση Ιστορικών Οχημάτων», θελήσαμε να τονίσουμε την βεβαιότητά μας, για την δημιουργία ενός νέου θεσμού στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας και η αρχή αυτή ήταν μεγαλειώδης! Υποσχόμαστε λοιπόν ότι θα διοργανώνουμε αυτή την συνάντηση, κάθε χρόνο σε διαφορετική πόλη της Θεσσαλίας, σε μια προσπάθεια να γνωριστούν οι φίλοι των ιστορικών οχημάτων της περιοχής και να υπάρξει περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεών μας, αλλά και η παράλληλη ανάδειξη της περιοχής μας.
Οι ευχαριστίες θα ήταν πολύ λίγες, για να εκφράσουν τον ρόλο του συνδιοργανωτή μας, του Προέδρου της Λέσχης Ιστορικών Οχημάτων Λάρισας κ. Στάθη Ευαγγέλου. Ως ο οικοδεσπότης αυτής της πρώτης μας εκδήλωσης, συνεισέφερε τα μέγιστα. Μαζί με την ομάδα των ανθρώπων του και την μεγάλη του διάθεση για την διοργάνωση αυτής της συνάντησης, δημιούργησε τις καταλληλότερες συνθήκες για μια περεταίρω συμπόρευση. Ευχαριστούμε από καρδιάς και ανανεώνουμε φυσικά το ραντεβού μας.
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει και στον Πρόεδρο της Λέσχης Ιστορικών Μοτοσυκλετών & Vespa Λάρισας κ. Στέφανο Κατσαβά, για την διοργάνωση του γεύματος και την πολύ καλή ορχήστρα στο Μεγαλόβρυσο, αλλά και την όλη κινητοποίηση των μελών της λέσχης του.
Ευχαριστούμε φυσικά και τα μέλη του Συλλόγου τριτέκνων Μαγνησίας, που για άλλη μια φορά «έβαλαν πλάτη» μεταφορικά και κυριολεκτικά. Έκπληξη αποτέλεσε και ο Λάμπρος Κίσσας σε ρόλο DJ και ηχολήπτη.
Ευχαριστούμε για την βοήθεια και την υπέροχη υποδοχή που μας επιφύλαξε, τον Δήμαρχο της Αγιάς Αντώνη Γκουντάρα, την διοίκηση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας και προσωπικά τον Υποστράτηγο Θωμά Καρανάσιο και βέβαια τον στυλοβάτη της διοργάνωσης, Δήμαρχο Λαρισαίων, Αθανάσιο Μαμάκο που εκτός όλης της υποστήριξης, μας παραχώρησε την Κεντρική Πλατεία της Λάρισας και έκανε δυνατή την εμφάνιση εκεί της Φιλαρμονικής του Δήμου. Ελπίζουμε στην επόμενη διοργάνωση να συμμετάσχει (όπως εξέφρασε ο ίδιος την επιθυμία), με ένα δικό του ιστορικό όχημα.
Η Φιλαρμονική του Δήμου Λαρισαίων υπό τη διεύθυνση της μαέστρου κ. Μαρίας Παναγοπούλου, έντυσε μουσικά την μεγάλη μας συγκέντρωση στην Λάρισα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Τους ευχαριστούμε.
Η ευχάριστη εκδρομή των οχημάτων του Σαββάτου (6 Απριλίου), μέχρι την Αγιά και το Μεγαλόβρυσο, με την βοήθεια του καιρού και την άριστη προετοιμασία των συνδιοργανωτών μας, την υποδοχή των αρχών της περιοχής καθώς και η παραχώρηση του χώρου συγκέντρωσης και εκκίνησης στο Fashion City Outlet, έφερε σε πρώτη επαφή ανθρώπους από όλη την Περιφέρεια και όχι μόνο. Όντως, όπως έγραφε και το δελτίο τύπου του F.C.O., ο χώρους του παρκινγκ μεταμορφώθηκε σε ένα κινητό μουσείο οχημάτων.
Ευχαριστούμε ακόμη όλα τα ΜΜΕ της Θεσσαλίας αλλά και κεντρικών Ειδησεογραφικών συγκροτημάτων, για την άμεση και ειλικρινή ανταπόκρισή τους. Δεν χρειάζεται να τους αναφέρουμε ξεχωριστά για ανταποκρίθηκαν όλοι! Εφημερίδες, Ραδιόφωνα, τηλεοπτικές εκπομπές και ειδησεογραφικά site, αντιλήφθηκαν άμεσα την ανάγκη προβολής και υποστήριξης της διοργάνωσης.
Μεγάλη έκπληξη όμως ήταν και η συμμετοχή Λεσχών, ομάδων και φίλων από αρκετά μακρινές περιοχές της χώρας που υποστήριξαν την εκδήλωσή μας και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την Λέσχη Ιστορικών Οχημάτων Άρτας και τον Πρόεδρό της κ. Χρήστο Κατσαούνο, την Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαϊδας και τον πρόεδρό της κ. Ιορδάνη Πολατίδη, την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας και τον κ. Ηλία Παπαλεξάνδρου, τους εκπροσώπους από τον Πανελλήνιο Αυτοκινητιστικό Σύλλογο Χαλκίδας (ΠΑ.Σ.Α.ΧΑ), της ομάδας των μοτοσικλετιστών Harley Davidson για την ιδιαίτερη νότα που προσέφεραν στην εκδήλωση, το Vespa Team από την Καρδίτσα, τους φίλους μας από την Βέροια, την Κατερίνη, τα Φάρσαλα και τα Τρίκαλα.
Για άλλη μια φορά, τα μέλη της ΦΙΟ ήταν εκεί, ως απλοί βοηθοί, στην γραμματεία, παντού, αλλά κυρίως με την παρουσία τους (μαζί με τα οχήματά τους). Τους ευχαριστούμε για την απαραίτητη συμβολή τους και ιδιαίτερα τον φωτογράφο μας, κ. Θανάση Ντόβα.
Παραθέτουμε παρακάτω την λίστα με τους συμμετέχοντες για να τους ευχαριστήσουμε τον καθένα ξεχωριστά (μόνο αυτούς που εγγραφήκαν στην γραμματεία δυστυχώς), οι υπόλοιποι απλά και ανώνυμα συνέβαλαν και αυτοί όμως, στην μεγάλη συγκέντρωση, ιδιαίτερα της Κυριακής με τα οχήματά τους ή ως απλοί επισκέπτες.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | ΜΟΝΤΕΛΟ | ΟΔΗΓΟΣ | ΕΤΟΣ |
Volvo | 122S | Στάθης Βαρβάτος | 1961 |
Ford | Capri | Απόστολος Γρουσόπουλος | 1984 |
Volkswagen | Beetle | Γιώργος Θώμος | 1966 |
Lancia | Beta Spider | Βαγγέλης Μάρκος | 1977 |
Alfa Romeo | Julia Nova | Ζήσης Μπαλοδήμος | 1977 |
Fiat | 128 3p | Ηλίας Παπαλεξάνδρου | 1977 |
Volkswagen | Beetle | Κων/νος Υφαντής | 1975 |
Zundapp |
| Αθανάσιος Βαρθολομός | 1952 |
Zundapp | KS 50 | Χρήστος Βαρθολομός | 1972 |
Zundapp | KS 50 | Μάνθος Γρεμόπουλος | 1972 |
Zundapp | ΡΒ234 NL | Στέφανος Κατσαβάς | 1954 |
Piaggio | Vespa | Χρήστος Κωσταρέλος | 1989 |
Honda | Dax | Απόστολος Παπαγεωργίου | 1979 |
Honda | Monkey | Απόστολος Παπαγεωργίου | 1978 |
BSA | Μ20 | Τζαννέτος Παπαγεωργίου | 1944 |
Honda | CBX 650E | Τζαννέτος Παπαγεωργίου | 1984 |
Ardie | BD 176 | Αριστείδης Τοπουζάς | 1955 |
BSA | Μ20 | Πέτρος Τσούκας | 1942 |
Honda | Goldwing | Απόστολος Παπαγεωργίου | 1999 |
BMW | K100 | Δημήτρης Κογκέλης | 1990 |
BMW | 315 | Χαράλαμπος Αστρακάς | 1982 |
Toyota | Corolla | Χριστίνα Κυροδήμου | 1973 |
BMW | 525i | Βασίλειος Χριστοδούλου | 1978 |
Mercedes Benz | E190 | Ανέστης Σκουλάκου | 1965 |
Citroen | Avant Traction | Αχιλλεύς Μωϋσίδης | 1953 |
Piaggio | Vespa | Ιωάννης Χουλιάρας | 1986 |
BMW | 1602 | Μιχάλης Καφετζόπουλος | 1972 |
Citroen | 2CV | Απόστολος Δουλγέρης | 1977 |
Toyota | Corolla KE30 | Γιώργος Μάχας | 1978 |
Ford | Taunus | Στέργιος Τέτσας | 1970 |
Toyota | Celica | Βαγγέλης Ρήγας | 1984 |
Harley Davidson | Heritage | Λάζαρος Γουσιόπουλος | 1994 |
Alfa Romeo | Alfa 75 TS | Θάνος Ντόβας | 1987 |
Alfa Romeo | Alfa 75 1.6 ie | Μιχάλης Καρκαλέσης | 1990 |
Datsun | B310 Sunny | Βασίλης Καρακατσάνης | 1979 |
Volkswagen | T2 (Tattoo) | Ελευθέριος Πάτας | 1971 |
Triumph | Herald | Νικόλαος Νάνος | 1965 |
Volvo | Amazon 122S | Ζήσης Κρίκης | 1966 |
Honda |
| Απόστολος Μιλίγκας | 1970 |
Volkswagen | 1300 Beetle | Δημήτρης Τσιαβές | 1968 |
Harley Davidson | Sportster 883 | Θωμάς Παναγούλης | 2006 |
Morris | Mini | Στάθης Νικόλαος | 1978 |
Toyota | Crown | Θεόδωρος Μπορδόχας | 1981 |
Harley Davidson | Road King | Θάνος Μεταλιός | 2000 |
Harley Davidson | FL 1200 | Οδυσσέας Μπαρούχας | 1973 |
Mercedes Benz | 190E | Παναγιώτης Φραγκιαδάκης | 1987 |
Morris | Mini | Θωμάς Λάππας | 1969 |
Fiat | Punto GT | Δημήτρης Λιάμπης | 1994 |
Fiat | Cinquecento | Γιώργος Μπαντρας | 1993 |
Harley Davidson | Softail Custom | Timmi Pirofis | 2009 |
Mercedes Benz | 230CE | Θωμάς Παπαδημητρίου | 1982 |
Fiat | X/9 Bertone | Θεόδωρος Σδρούλιας | 1976 |
BMW | E21 - 318 | Ιωάννης Παπαϊωάννου | 1976 |
Pontiac | Trans Am | Ευάγγελος Κολοκοτρώνης | 1978 |
Fiat | 128 | Αλέξανδρος Γκερλιώτης | 1977 |
Volkswagen | Beetle Cabrio | Νίκος Μιχαϊλήδης | 1969 |
Opel | Manta II | Λάμπρος Παπακωνσταντίνου | 1978 |
Alfa Romeo | Spider | Κων/νος Γκάγκος | 1984 |
Opel | Kadett | Παναγιώτης Σιδηρόπουλος | 1977 |
BMW | R51/3 | Γιάννης Ιωαννίδης | 1954 |
Fiat | 500 | Γιάννης Χωματάς | 1969 |
Zastava | 750 | Δημήτρης Παπαγεωργίου | 1972 |
Opel | Kadett GT/E | Βασίλης Ηλίας | 1978 |
BSA | M20 | Πέτρος Τσούκας | 1942 |
Alfa Romeo | Julia Nova | Ζήσης Μπαλοδήμος | 1974 |
MG | MGB Roadster | Ανδρούλα Χρυσοβέργη | 1969 |
BMW | K100 | Νίκος Βαρτζιάς | 1986 |
Opel | Commodore | Βασίλειος Ζούλας | 1970 |
Citroen | 2CV | Χρήστος Μιχόπουλος | 1978 |
Toyota | Celica | Γιώργος Χαραλάμπους | 1976 |
Fiat | X/9 Bertone | Κων/νος Πόζιος | 1977 |
Ford | Escort MKI | Ζαφείρης Καραϊσκος | 1969 |
Opel | Kadett Caravan | Αργύρης Τσιονάρας | 1978 |
Triumph | Spitfire MKII | Γιώργος Λαζόπουλος | 1967 |
Mercedes Benz | 230/4 (W115) | Κων/νος Καρακατσάνης | 1972 |
Ardie | BZ 350 | Αριστείδης Τοπουζάς | 1955 |
Piaggio | Vespa | Γιαννακόπουλος | 1998 |
Piaggio | Vespa PX200 | Δημήτριος Κοτρώτσος | 2000 |
Mercedes Benz | E200 (W124) | Σεραφείμ Καρέλης | 2000 |
Puch | 250 IF | Σταύρος Αναρετος | 1953 |
Harley Davidson | EVO | Κων/νος Ψαρρής | 1999 |
Harley Davidson | Fatboy | Βασίλης Πράττος | 2000 |
Horex | Regina | Απόστολος Μαγγίνας | 1954 |
Land Rover | Defender | Αλέξανδρος Γιαννακός | 1989 |
Land Rover | Defender | Σπύρος Μπέης | 1989 |
Zundapp |
| Θανάσης Βαρελόπουλος | 1952 |
Volkswagen | Scirroco | Δημήτρης Λαζαρίδης | 1975 |
BMW | R51/3 | Κλεάνθης Μάρκου | 1954 |
Morris | Mini | Βασίλης Αργυράκης | 1976 |
Audi | 80 | Χρήστος Δουμάς | 1994 |
Nissan | Vanette | Τηλέμαχος Κατσάλης | 1979 |
Mazda | RX 4 | Γιώργος Ζάνος | 1974 |
Mercedes Benz | 450 SE (W116) | Στέφανος Διανέλλος | 1976 |
Autobianchi | Abarth A112 | Χρήστος Κουτσουμπέκλης | 1984 |
Fiat | Cinquecento | Φώτου Νίκος | 1994 |
Toyota | Celica GT4 Rally | Σκαφίδας νίκος | 1989 |
Ford | Cortina | Βασίλης Αδάμ | 1966 |
Sachs | Hercules | Γιάννης Αθανασίου | 1967 |
Mercedes Benz | 200 (W115) | Μίλτος Σολωμός | 1968 |
Mercedes Benz | 200/4 | Αυτο/κή Λέσχη Πτολεμαϊδας | 1967 |
Mercedes Benz | 300 SL | Βαγγέλης Μπρεκουλάκης | 1992 |
Fiat Abarth | 750 | Στάθης Λαζαρίδης | 1965 |
Harley Davidson | Caravel | Σίμος Ευαγγελόπουλος | ? |
Garelli | Mosquito | Γιώργος Γρεμόπουλος | 1958 |
Opel | Ascona | Βασίλης Πατούλης | 1978 |
Harley Davidson | Custom | Γιώργος Δαλδάς | 1936 |
Nissan | Sunny | Χρήστος Σεΐζης | 1980 |
Heinkel | Trojan |
| 1962 |
Fuldamobil | Attica 200 |
| 1965 |
Morris | Mini |
| 1974 |
Morris | Mini |
| 1972 |
Fiat | 500 |
| 1968 |
Morris | Mini |
| 1967 |
Toyota | Hiace Van |
| 1980 |
Rover | 2200 SC |
| 1975 |
Volvo | Amazon 122 |
| 1966 |
Triumph | Bonneville T100 Replica |
| 2010 |
Triumph | Spitfire MK1 |
| 1962 |
Cadillac | Eldorado Fleetwood |
| 1972 |
Land Rover | MK3 |
| 1974 |
Alfa Romeo | Alfetta Berlina |
| 1979 |
Volkswagen | Beetle |
| 1973 |
Volkswagen | Beetle |
| 1972 |
Volkswagen | Beetle |
| 1967 |
Volkswagen | Beetle |
| 1971 |
BMW | 1602 |
| 1974 |
BMW | 318 (E30) |
| 1986 |
Audi | 80 |
| 1986 |
Ford | Taunus Saloon |
| 1976 |
Heinkel | Tourist 103 |
| 1958 |
DKW | RT 250 |
| 1952 |
Harley Davidson | Shovelhead & Sidecar |
| 1978 |
Horex | 250 Regina |
| 1952 |
Horex | 400 Regina & Sidecar |
| 1949 |
Η διοργάνωση έγινε φυσικά με την εποπτεία της ΕΟΦΙΛΠΑ και της διεθνούς Ομοσπονδίας μας, της FIVA, που αποτελούν την μεγάλη μας οικογένεια και δίνουν πάντα την αμέριστη βοήθεια και συμβολή τους, καθώς και την Alianz που κατοχύρωσε την ασφάλιση της διοργάνωσης και το ΕΚΑΒ Λάρισας.
Να ενημερώσουμε ακόμη ότι τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τις συμμετοχές των οχημάτων στην έκθεση της Κυριακής, αποδόθηκαν στον «Σύλλογο Κεντρικής Ελλάδας γονέων & Φίλων Παίδων με Νεοπλασματικές Παθήσεις – ΙΑΣΩ» (με έδρα στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου 127, Λάρισα)
Ανανεώνουμε λοιπόν το ραντεβού μας στο Βόλο για τις 19 Μαΐου στην Παγκόσμια διοργάνωση Distinguish Gentleman’s Ride (αποκλειστικά για ιστορικές μοτοσυκλέτες) και φυσικά στο κορυφαίο Ιστορικό Rally Πηλίου 2024 στις 1 & 2 Ιουνίου.
Ο Πρόεδρος της Φ.Ι.Ο.
Κωνσταντίνος Καρακατσάνης
και το ΔΣ
Θα ακολουθήσει φωτογραφικό υλικό και video από την εκδήλωση
コメント